Trends 2015 doordacht. Over de IK en het wilde leven.

Het einde van het jaar is in zicht. Tijd om terug te kijken naar 2014. Normaal gesproken zou ik zeggen hou het kort. Steek meer tijd in wat het nieuwe jaar je gaat brengen. Leer van je fouten en de goede dingen, kijk naar je ambities en wat je oorsprong is, zet je voelsprieten aan en ga aan de slag met 2015. Maar afgelopen jaar is voor ons Nederlanders ook een bewogen jaar geweest. Met een tragisch dieptepunt de vliegramp die ons allen midden in het hart trof. Dat moment laat je niet los.

Enfin, het nieuwe jaar staat voor de deur. En wat kan dat jaar voor ons marketeers brengen? Ik ben van mening, veel! Er liggen genoeg kansen en uitdagingen te wachten. Ik heb de meest relevante trends voor het komende jaar vorm gegeven in onderstaande presentatie. Een goede basis om mee te beginnen. Te starten nu. Voor een mooi smaakvol 2015.

Trendpresentatie 2015_Dirk van Mierlo_frontpSelfie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vijftien + 7 =